streda 4. decembra 2013

Christmas is coming...!

December je už naozaj tu a s ním prichádza aj moje druhé najobľúbenejšie obdobie roka.Vianoce.Či chceme alebo už nie za 20 dní sú tu a ten čas prejde strašne rýchlo.Tak ako celý tento rok.Ani som sa nenazdala a je december.Presne si pamätám ako keby len teraz bol január a ja som sa učila na polročné vysvedčenie.Tak ako každoročne v decembri aj keď nechcem začínam spomínať na to čo som robila celý rok.Na dobré či zlé časy,výlety,výhry,prehry...všetko.Ale dosť spomínania.

Teraz keďže som doma lebo mám slabší zápal pľúc tak rozmýšľam aj nad tým,komu aký darček kúpim a aj nad tým,čo by som ja chcela.Každý rok s tým zvyknem mať problémy ale tento?Som absolútne rozhodnutá čo komu kúpim a preto som prichystala aj pre Vás pár tipov čo kúpiť rodine,kamarátkam alebo prípadne Vašej polovičke.



1.Tričko-Kamarátka sa tričku určite poteší.A môžete jej kúpiť akékoľvek pretože viete že ho určite využije.Krátko-rukávové,na ramienka,dlhorukávové.Alebo košeľu,mikinu,sveter.Možností je veľa :)
2.Legíny-Ďalší dobrý darček sú podľa mňa legíny pretože ich Vaša kamarátka využije či už na jar alebo jeseň-tenké legíny alebo jej môžete kúpiť zateplené-na zimu.
3.Čiapka-Toto môže byť univerzálny darček aj pre chlapca aj pre dievča pretože kto nemá rád čiapky s nápismy?Farby existujú rôzne a ja osobne by som volila neutrálne farby aby Vaša kamarátka/kamarát si to mala dobre k čomu zladiť.
4.Šál-Tak isto veľmi praktická a dobrá vec na zimu.Ja mám rada tie šále ktoré nemajú koniec.(tie okrúhle) a je to pekný darček ktorý môžete nájsť vo veľa krásnych farbách.
5.Náramok-Ak Vaša kamarátka nosí rada náramky,prečo jej nedoplniť zbierku o ďalší jeden?Môže byť strieborný,z korálok alebo z nejakých kameňov(ametyst,ruženín).
6.Kozmetika-Asi najužitočnejšia vec pre každé dievča.Komezmetika.Špirála,bronzer,ceruzka,make-up,korektor,očné tiene,štetce...nikdy toho nie je dosť :)
7.Náhrdelník-Tak isto ako s náramkom.Ak si kamarátka potrpí na náhrdelníky tak jej kúp nejaký pekný jednoduchý alebo naopak výstredný  :)
8.Doplnky do vlasov-Ak rada nosí doplnky do vlasov a vieš že ich dlho zháňa(napr. ako ja mašľu do vlasov) tak jej ju kúp!Čelenka,sponky,gumičky...!To všetko sa na 100% zíde.
9.Náušnice-Skoro každé dievča nosí náušnice takže ako darček je to skvelý nápad podľa mňa :)
10.Kabelka-A ak si chcete trošku priplatiť na darček pre kamarátku tak jej kúpte hocijakú kabelku :)

Ostatné darčeky môžu byť napr. obal na mobil,slúchadlá do mobilu,nejaká soška.Alebo ked chcete byť originálny kúpte si rámik a doňho dajte Vašu fotku :)

1.Kniha-Knihy sú podľa mňa dobrým darčekom ktorým nikdy nič nepokazíte.
2.Kozmetika-Tak isto ako pre kamarátky tak aj pre rodičov môžete kúpiť kozmetiku.Najlepšie nejaký SET.Napr. šampón+sprchový gél+telové mlieko v jednom alebo voda po holení+pena na holenie : )
3.Parfém-Tento darček je trošku náročnejší pretože musíte vedieť čo Vaším rodičom voňia.Ale ked viete tak je to len plus pre Vás a darček máte z krku :)
4.Šál-Tak isto veľmi dobrý nápad.Dospelý si potrpia na to(aspoň moji rodičia :D) aby ked vyjdú von do zimy boli v teple a šál je podľa mňa TOP voľba :)
5.Obal/kryt na mobil-Veľmi pekný darček pre rodičov ktorý majú novšie typy telefónov.
6.Voňavá sviečka-Okej...teraz si myslíte určite že čo je dobré na voňavej sviečke?A ako darček pre rodičov?Mám pre vás jednoduchú odpoved.VÔŇA!Ked nájdete sviečku s úžasnou vôňou napr. tá čo je na obrázku Yankee Candle.Okamžite ju kúpte a ručím vám že si ju zamiluje mamina alebo ocino.
7.Čiapka-Akákoľvek čiapka je vhodná ako darček pre rodičov.Pretože tak ako u šálu :) Ked človek víde von do zimi chcel by byť v teple :)


1.Hrubšie tričko-Nejaké tričko s nápisom je pre tvoju polovičku skvelý nápad.Či už pre dievča alebo pre chlapca.
2.Tepláky-Tento typ teplákov čo je na obrázku je skvelý.Je to niečo na štýl Justina Biebera.Sú vhodné aj pre neho aj pre ňu.
3.Obal/kryt na mobil-Obal alebo kryt je tiež vhodný.S hocijakým nápisom alebo vzorom.
4.Slúchadlá-Slúchadlá do mobilu sú skvelým nápadom lebo máte isté že to bude mať vždy pri sebe :)

5.Traky-Traky na rifle sú krásne.Hodia sa na bežné nosenie a sú tiež pekný darček pre ňu aj pre neho :)
6.Rukavice na dotykový displej-Najužitočnejšia vec ♥ Toto fakt odporúčam kúpiť svojej polovičke :)
7.Kľúčenka-Je to milé,pekné a jednoduché :)


Aké darčeky budete Vy kupovať? :)

1 komentár:

  1. Milujem Vianoce!! ♥ U mňa je najväčší problém vybrať darček pre brata pretože pre neho kozmetika, oblečenie a podobne niesú darčekom... takže neviem ale asi mu aj tak kúpim nejakú voňavku :D

    OdpovedaťOdstrániť