utorok 8. apríla 2014

I am back,finally...

Ahojte,

zdravím vás po 4 mesiacoch.Po pravde neviem povedať prečo som prestala prispievať.Lenivosť?Z časti áno ale nemôžem sa vyhovárať.Zanedbala som to tu a totálne.Za posledné 4 mesiace sa toho dosť udialo a ja potrebujem rozpisovať svoje dni,pocity,myšlienky niekde.A v tom som si spomenula hneď na tento blog.Kde inde?Ak ste mi tu ešte niekto kto by čítal moje "žvásty" ostal.Ale verím že pár ľudí sa nájde.

NOVINKY:
- Dala som sa znova na chudnutie
- Pripravujem tu veľkú rekonštrukciu na blogu
- Mám nový účes
- Začínam vážne šetriť

Pripravte sa aj na nové rubriky,články....proste všetko... :)


Teším sa na môj článok zajtra :) Peknú noc prajem :)

2 komentáre:

  1. Tak dúfam, že začneš čoskoro blogovať , pretože mňa to veľmi baví :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny blog pozývam ťa na môj novootvorený blog :)

    OdpovedaťOdstrániť