nedeľa 1. decembra 2013

Winter is equal to illness

Hello girls!
Ozývam sa po dlhšej dobre pretože po pravde nemala som čas sem chodiť,vonku je zima takže fotenie outfitov nie je dobrý nápad(ale určite sa pokúsim niečo odfotiť),mala som zakázaný počítač asi týždeň aj niečo.Takže som Vám sem nemala kedy napísať.Ale teraz určite čas bude.Som teraz chorá(kašlem ako starý hrniec a niekedy mám pocit že sa zadusím).Takže som do stredy doma a aby som sa nenudila prichystám si pre Vás pár článkov a tešte sa na GIVEAWAY :) áno idem nakupovať a čo by som to bola za človeka kebyže aj mojim čitateľom niečo nekúpim?Takže dúfam že sa Vás dosť zapojí :)

Aké sú moje tipy na rýchle vyliečenie z choroby?
-zázvorový čaj 3 šálky za deň
-ležať v posteli alebo proste byť zakritá paplónom
-mať pri ruke veľký balíček vreckoviek
-keď aj pôjdete von teplo sa oblečte(šál+čiapka musí byť)

A ešte by som chcela povedať že som dala UPDATE na môj FALL WISHLIST čo som splnila a čo nie :))



Prajem pekný zvyšok dňa :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára