sobota 26. októbra 2013

BIRMOVKA

 

Ahojte baby :) 
Dneska som mala birmovku a chcela by som sa s Vami podeliť o môj outfit :) Neskôr Vám sem dám aj fotky z videa ktoré dostaneme niekedy budúci týždeň tam bude aj obrad atď atď. :)

Čo je to BIRMOVKA?
Birmovka je sviatosť pri ktorom príjmete 3 božiu osobu ducha svätého a stávate sa dospelým kresťanom :)


šaty-Mango
sako-kamarátkine :D
topánky-číňan
kabelka-číňan
retiazka-strieborná

Na birmovke som niesla aj obetné dary cez omšu a tam som dostala krížik zato:
 Od rodičov som dostala peňiažky a tieto hodinky od Svarowskeho:
Striebornú retiazku a náramok od babky:
Od najlepšej kamarátky som dostala nádhernú kyticu:
A od birmovnej mamy som dostala peniažky a od prababky keď príde z kúpeľov tiež dostanem peňiažky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára