sobota 19. októbra 2013

17.10.2013-OOTD

Prajem Vám pekný októbrový večer :)
Október je pomaly za nami a ja som tu v podstate ani nebola.Celý mesiac prešiel tak neskutočne rýchlo že som sa nestihla ani nadýchnuť a vualááá za týždeň aj niečo tú máme november predposledný mesiac tohto roka.

------------------------------
Teraz Vám ale prinesiem outfit ktorý som mala na sebe vo štvrtok :) Photos by Becky :)

Trošku v jesenných farbách :))

Z čoho sa skladá môj outfit?
Tričko Jack Daniels-z Maďarska
Kabát-Cropp Town
Bordové rifle-Takko
Hnedé botasky-Adidas
Čierna taška-z dovolenky v Grécku

Chcela by som sa Vám ospravedlniť že som neprispievala pretože som bola aj chorá,v škole máme toho tiež veľa a popravde som niekedy aj lenivá :) Teraz by som sa chcela pokúsiť už častejšie prispievať lebo o týždeň aj niečo bude Halloween ktorý strávim s kamarátkou a aj jesenné prázdniny :) Dostanete aj nejaké nápady na kostými a tak :)

4 komentáre: