utorok 10. septembra 2013

TAG: True Friend

Dneska Vás zdravím už po druhý krát ale tentoraz s témou TRUE FRIEND :)
Pre každého slovo pravá kamarátka znamená niečo iné.Nemôžem posúdiť aká som ja kamarátka pretože to by bolo odomňa neférové.Ku každému sa ale správam tak ako by som chcela aby sa aj somnou zaobchádzalo.Ale cez tieto letné prázdniny sa všetko zmenilo.Cítim sa neuveriteľne osamelá pretože mám pocit že sa už nikomu nemôžem zdôveriť.Dosť mojich kamarátok alebo už BÝVALÝCH kamarátok sa zmenilo.Nehovorím že ja som ostala taká istá.Proste hovorím svôj názor aj všetko.Ale oni ako keby ma odkopli kvôli tomu.Dobre ale teraz Vám nebudem písať čo všetko sa zmenilo na mne :)

Dostala som pár otázok na ktoré Vám teraz odpoviem :)

Q-Aká by mala byť tvoja ozajstná kamarátka?
A-Myslím si že by mala byť aspoň z časti taká ako ja.Pretože mám skúsenosti že som sa bavila s kamarátkou čo sa poznám od narodenia.Teda bavila...no proste.Ona bola pre mňa až moc dobrá a nechápala ako môžu byť niektoré veci pre mňa prvoradé :) Ale inak je mi jedno aká by mala byť hlavne nech si rozumieme :)

Q-Ako riešiš nezhody s kamarátkami?
A-Voľakedy...teda ešte asi minulý rok by som robila všetko preto aby sa to urovnalo a ospravedlňovala sa.Ale teraz?Mám kamarátky ktoré ma berú aj z mojimi chybami a stoja mi aj za prepáč :)

Q-Čo si myslíš o falošnom kamarátstve?
A-Myslím si že nie je pekné keď niekto ťahá niekoho za nos len preto že ho potom môže využívať pre vlastný prospech pretože človek ako ja(dosť naivná) tak mu nato naletí.

Q-Obklopujú ťa ľudia ktorým neveríš?
A-Pravdu povediac.Už neviem komu mám veriť.Dosť ľudí ma opakovane sklamalo.S niektorými sa už nebavím,niektorí si ani neuvedomujú že naše priateľstvo je na pokraji zrútenia :)

Q-Máš veľa kamarátok alebo len pár ktorým absolútne veríš?
A-Tak kamarátok mám dosť ale sú asi len 2-6 ktorým absolútne verím že nikomu neprezradia to čo im hovorím :) Síce 4 kamarátky z toho sú z netu ale verím že ich stretnem raz :) a 2 čo poznám aj v reáli :)

Q-Máš najlepšiu kamarátku?
A-Mám.Síce sme sa spoznali asi len pred pol rokom ale moja dôvera k nej je 110% a mám pocit ako keby sme sa poznali celý náš život.A teraz sa nám splní aj náš sen.Pôjdeme na koncert Seleny :)




Keby ste mali ešte nejaké otázky tu je môj ask.fm : http://ask.fm/Nicki98

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára