sobota 14. septembra 2013

Libster Award :)

Ahojte baby :)
Po týždni sa Vám znova ozývam a je mi ľúto že som neprispievala al som v poslednom ročníku na základnej a j toho veľa :) Opakujeme a pripravujeme sa na monitor :) Dnes keď som zistila že som nominovaná na LIEBSTER AWARD tak som sa moc potešila :) Funguje to na princípe že napíšem o sebe 10 faktov a zodpoviem na otázky od blogu ktorý Vás nominoval :) A potom nominujete ďalších 5 bloggeriek ktoré majú menej ako 200 sledovateľov :) Mňa nominovala Sunnyl.Jej blog je krásny :) Pozrite si ho :)


#10 faktov o mne:

#1-Milujem cvičiť.
#2-Rada nosím všetky typy obuvy (od tenisiek až po opätkové topánky)
#3-Môj najobľúbenejší film je Púštny kvet a Mean Girls 1,2 :))
#4-Som veľká fanúšička Harryho Pottera,Pll a Upírskych denníkov
#5-Od júna som schudla 14kg
#6-Neznášam pečienku a špenát
#7-Milujem telesnú.
#8-Nerozumiem fyzike :D
#9-Rozprávam sa sama so sebou v mojej hlave :DDDDDD
#10- Som predsedkyňou triedy :D

Otázky ktoré som dostala :)
  • Aký je tvoj najväčší sen? 
  • Môj najväčší sen je aby sa mi splnili moje predstavy do budúcnosti.V prvom rade by som chcela monitor napísať na čo najlepšie známky.Chcem sa dostať na strednú školu tú ktorú si sama vyberiem.Potom chcela by som ísť na výmenný pobyt do Londýna alebo niekde do Ameriky.Stať sa skvelou choreografkou,herečkou alebo manažérkou.Mať úžasného manžela,veľký dom a jedno dieťa.Ale to je až strašne ďaleko keďže mám len 15 rokov :D
  • Máš svoju najobľúbenejšiu značku kozmetiky? Ktorú?
  • Moja najobľúbenejšia značka kozmetiky je asi Essence alebo Rimmel London.Myslím si že ich výrobky sú kvalitné(až na páč výnimiek :D)
  • Daj mi tip na nejakú obľúbenú internetovú stránku/obchod alebo blog.
  •  Moja najobľúbenejšia internetová stránka je www.xparfemy.sk :) Nájdeš tam dosť dobré parfémy a za dobré ceny podľa mňa :)

  • Spomenieš si na svoj najväčší trapas v živote? Sem s ním. 
  • Fúúúha :D Tých je viac.Ale jeden z nich bude asi ten ked sme boli tento rok na dovolenke a boli tam samí madari s nami(v Grécku) a jeden chalan 17 ročný hľadal na takej terase wi-fi a v ruke mal vodku.Ja sedím vedľa kamošky a hovorím jej že "Pozri aký debil s vodkou v ruke hľadá wifi" alebo niečo v tom zmysle.On sa po nás pozrel ale nechala som to tak.Večer došiel s jeho kamarátom za nami že či nejdeme s nimi do mesta a my že hej a aj s našími rodičmi to vybavili.A potom sa nám jeho kamarát predstavil po SLOVENSKY a potom on.Podal mi ruku a hovorí "ja som ten debil s vodkou v ruke ktorý nevie po slovensky ale inak ma volaj Gabi".A ja po ňom pozerám :DDDDDDDDDDD a potom sme sa začali rehotať :D

  • Čo z módneho alebo kozmetického sveta by som si podľa teba mala zaobstarať na prichádzajúce chladné dni?
  •  Určite si zaobstaraj vode-odolnú kozmetiku.Mne sa vždy zíde pretože ked prší alebo sneží tak aspoň sa mi nerozmaže špirála,linka a make-up :) A z módneho sveta určite teplý šál.Šály zbožňujem ♥

  • Športuješ?
  • Áno.Nakupujem :D Potom americká vybíjaná,floorball,tennis :)

  • Za čo míňaš najviac peňazí?
  • Jednoznačne za kávu,oblečenie a kozmetiku :)

  • Máš nejakú závislosť?
  • Áno,cvičenie a som závislá na PLL a TVD.

  • Existuje niečo, čo na sebe nemáš rada a chcela by si zmeniť?
  • Jednoznačne nemám rada moje brucho,boky,stehná a lítka.Momentálne chudnem a bola by som rada kebyže sa mi podarí schudnúť na konfekčnú veľkosť 36.

  • Nakoniec to najlepšie. Čo je na tebe najlepšie, najkrajšie, jednoducho to, na čo si na sebe najviac hrdá?
  • Na sebe sa mi asi najviac páčia moje oči.Sú také zaujímavé kedže sú modro-sivo-zelené.

 MOJICH 10 otázok pre mnou nominované blogy:

  1.  Aký je tvôj najobľúbenejší obchod a prečo?
  2.  Čo najviac neznášaš na ľudoch?
  3.  Ktorý film je tvôj najobľúbenejší a prečo?
  4.  Bez čoho by si nemohla výjsť na ulicu?(make-up,špirála,lesk na pery...)
  5.  Akú farbu rúžu alebo lesku používaš?
  6.  Chodievaš cvičiť?Ked áno preferuješ posilovňu alebo skorej domáce prostredie?
  7.  Ktoré mesto by si aspoň raz v živote chcela navštíviť?
  8.  Ktorú rozprávkovú postavičku máš najradšej?
  9.  Máš nejaké predsavzatie do konca tohto roka?
  10.  Aké typy chlapcov máš najradšej?

NOMINOVALA SOM TIETO BLOGY:

Andrea B.-www.andreykab.blogspot.sk

Mirks-www.mirksbeauty.blogspot.sk

Terez B.-www.terezbk.blogspot.sk

Linduš-linda-f.blogspot.sk/

Lexie-just-followyourdreams.blogspot.sk





2 komentáre:

  1. Ahoj :) máš úžasný blog s s každým postom sa vyhráš :) nič nie je odflaknute veľmi rada sem chodím :) len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť