piatok 1. novembra 2013

Mini autumn NEW IN

Prajem Vám krásny novembrový deň :) Ani sme sa nenazdali a už máme za sebou október a budúci mesiac sú už Vianoce a pomaly si musím napísať zoznam vianočných darčekov pre rodinu a kamarátky a samozrejme zanedlho môžete čakať GIVEAWAY :)


Konečne som našla kolekciu rúžov v ktorej sa mi farbovo hodia najviac a aj kvalita je dobrá.Sú od značky ESSENCE ktorá je jedna z mojich najobľúbenejších.Konkrétne tento je odtieň 07 s názvom Natural Beauty.Mám v pláne si dokúpiť ešte nejaké odtiene lebo som fakt nadšená.


 Tento rúž som si objednala z Avonu a došiel mi predvčerom.Po pravde povedané čakala som že ten odtieň bude vyzerať úplne inakšie a nebude taký lesklý pretože mám rada matné rúže.Používať ho budem ale nie až tak často ako som si myslela.Názov odtieňa je Bubblegum Pout.

Tento lak som si včera kúpila hlavne kvôli tomu aby som včera na Halloween svietiaci lak v tme.Ale potom som zistila že toto nie je svietiaci lak ale lak ktorý ked si dáte na prvú vrstvu farebného laku tak sa vám to bude lesknúť :)

Na toto som sa asi najviac tešila.Melónový sprej na telo.Túto vôňu zbožňujem a určite ho budem používať ♥

Tieto šaty som si včera kúpila v Reservede a sú prekrásne :) Sú v úžasnom bavlnenom materiále.A ospravedlňujem sa za kvalitu webky foťák som mala vybitý.




1 komentár:

  1. takove saty jsou super diky cernym pruhum na stranach, opticky zuzuji, take mam par takovzch satu :) slusi ti :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť