piatok 4. októbra 2013

September Favourites :)

Hello girls :)
Je koniec septembra a škola je už v plnom prúde to znamená že môj denní rituál je: vstať,ísť do školy,učiť sa,dojsť domov,učiť sa a ísť spať.Takto to u mňa vyzerá cez týždeň.A cez víkend?Naberám sily na týždeň.Jediné vykúpenie ma budú jesenné prázdniny ktoré sa blížia a s ním aj Halloween.Budete ho niekto oslavovať?Ja s kamoškou sme si dohodli menšiu párty a budeme chodiť po domoch pre cukríííky :D No ale dosť bolo mojich rečí teraz Vám ukážem pár vecí ktoré som používala dosť často v septembri :)



Medzi moju prvú obľúbenú vec patrí TOURBOOK.Od toho dňa ako som bola na koncerte si o každý deň prezerám a spomínam na tú atmosféru a ľudí ako keby to bolo len včera ♥

Keďže sa mi od jedného lieku dosť vysušujú pery tak som si kúpila tento balzám.Môžem ho odporučiť každému je úžasný.A tá vôňa ♥ Hneď som si ju zamilovala.

Toto je najlepšia vec na akú som mohla natrafiť.Korektor na kruhy pod očami.Ľahko sa nanáša a vydrží dosť dlho.


Balea púder s hubkou.Odtieň č. 3.Dlho som púder nemala a hľadala som nejaký ktorý mi nevydrží na tvári len 2-3 hodiny a našla som.Toto je to pravé.


Tieto rifle mi kúpili rodičia niekedy na začiatku septembra a môžem ich opísať len jedným slovom.DOKONALÉ.Skinny jeans som si chcela dávnejšie kúpiť ale žiadne z nich neboli také že by sa mi nejako extra páčili.Ale tieto sú úžasné.Majú vysoký pás na tri gombíky a pod tým je kúsok na zips.

PESNIČKY MESIACA:
Lady Gaga-Applause
Miley Cyrus-Wrecking Ball
Selena Gomez-Stars Dance Album
Dj Fresh-Louder-Dubstep Version
Martin Garrix-Animals
Iggy Azalea-Work
Katy Perry-Roar

P.S.-Pokúsim sa ešte tento týždeň prispieť článok ale som chorá takže to bude ťažšie :/

6 komentárov: