utorok 3. septembra 2013

Second day of the school :)

Tak pekný večer Vám prajem baby :)
Druhý deň v škole je za nami a musíme sa pripraviť na dalších 197 dní školy :) Neviem či som jediná ktorá zaspáva skoro v škole :D Strašne som unavená.Dneska sme my dostali učebnice,zajtra mám branné teoretickú časť a v štvrtok praktickú :) Prajte mi veľa šťastia :) A toto je outfit tohto dňa:
tričko-New Yorker
legíny-??(neviem ale kúpila som ich v Nitre na pešej zóne)
sveter-??
topánky-červené conversky (nie sú na fotke bola som vyzutá už)
ponožky-Adidas
šk. taška-??(neviem čítať po Grécky ale proste v Grécku som ju kúpila)

A vlasy som mala spravené tak ako je na pravom obrázku :) (Na tom obrázku niesom ja bola som lenivá odfotiť môj cop :D)

Ako sa Vám páči outfit na dnes?Čo ste mali oblečené Vy? :)

1 komentár:

  1. super, veľmi ti to pristane... škoda kvality a veľkosti tej fotky, lebo outfit vyzerá krásne! obvzlášť legíny a super ruksak! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť