nedeľa 1. septembra 2013

August Favorites!


Pekný posledný prázdninový deň Vám prajem :)
Dnes by som Vám chcela ukázať pár vecí ktoré som v auguste používala najviac.
Hope you like this article :)


Tento parfém som dostala síce na narodeniny(30 júna) ale odvtedy ho používam EVERY DAY.Vôňa je geniálna.Sladká,akurát pre mňa stvorená ♥ Proste von bez tejto vôňe nevídem :)
Tento krém na ruky je skvelý.Hydratuje ruky a úžasne voňia.Dávam si ho na ruky každý deň.Hlavne na dovolenke som ho používala.Takže odporúčam.A k tomu ESSENCE je jedna z mojich najobľúbenejších značiek.
Jediný korektor ktorý mi ako tak prekryje akné a som strašne rada že ho mám.Je to odtieň číslo 2. :))
Rimmel London waterproof špirála ♥ Jediná špirála ktorá sa nerozmaže keď idete do vody.Predlžuje riasy a aj zhusťuje.Túto vecičku fakt len odporučiť môžem :)
Náhrelník Eleny Gilbert z Upírskych Denníkov.Ak tu sú nejak fanúšikovia tak Vám chcem povedať že vo vnútri je aj sporýš!(železník).Je to úžasný doplnok a dá sa nosiť skoro ku všetkému.

Tak :) toto sú moje August Favorites :)




6 komentárov:

  1. ten parfém ♥♥♥ chcuuuuu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten balzam na ruky mám, ale čokoládový .. krásne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj som spravila moje oblubene vyrobky za august môžeš si to pozriieť na

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prosím můžu tě poprosit o tvuj email ? potřebuju se tě na něco zeptat :)

    OdpovedaťOdstrániť