pondelok 26. augusta 2013

Outfit of the day :)

Ahojte baby :)
Dneska som bola s kamarátkou vonku sa poprechádzať a pokukať obchody.Kedže je vonku zimšie zvolila som si tento outfit :) Vopred sa ospravedlňujem za tmavú fotku ale presne ako ma odfotila kamoška tak sa mi vybil mobil :D nabudúce bude lepšia fotka.

-Biele tričko so striebornými trblietkami a s takými ako keby mašlami na rukách
-čierne klasické legíny z New Yorkeru
-hnedé koženné botasky značky Adidas


Doplnky som nezvolila žiadne kedže mám kučeravé vlasy rozpustené tak by sa mi náušnice zamotávali do vlasov.Mala som ešte hnedú športovo-elegantnú kabelku ale tú som zabudla odfotiť takže tú nabudúce :)

Tak aký máte názor?Páči sa Vám?

2 komentáre:

  1. Veľmi pekný outfit len škoda,že tá fotka je taká :-D a to tričko :-OOO

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to:)Ale je vážně škoda že je ta fotka černobílá byla by mnohem hezčí kdyby šli vidět barvy:)
    A ta kožená bunda je od vietnamců mám už ji hrozně dlouho:)
    A ráda budu tvuj čtenář:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť