štvrtok 29. augusta 2013

Back to school things :)


Ahojte baby :) Či chceme alebo nie leto končí a za pár dní tu máme školu.Dnes som si bola nakúpiť ďalšiu várku vecí do školy.Bude ešte jedna ale to potom updatnem tento článok a dám Vám link znova na tento :)


Ako každoročne do školy potrebujeme školskú tašku.Túto som si kúpila ešte v Grécku ked som bola.Stála 20€ a je na taký americký štýl.Nie je látková ale z kože takže ani nepremokne za čo som veľmi rada.
:3 Tento prenádherný zošit s kravičkami vo veľkosti A4(80 listov,riadkový) som kúpila v Tescu za 2,39€ Je prekrásny.Zbožňujem špirálovité zošity s pekným obrázkom.
Tieto zošity sú vo veľkosti A5(riadkovaný,40 listov pravdepodobne).Bolo mi ľúto že neboli aj v inej farbe ale nevadí.Modrá je jedna z mojich najobľúbenejších farieb.Jeden zošit stál 0,99€ :)
Ďalší nádherný zošit tak isto z Tesca ako tie predošlé.Veľkosť A6(riadkovaný).Je naozaj veľmi pekný.Cena bola tuším 0,79€
 Tento zošit mám ešte z minulého roka ale ponechám si ho aj tento rok na Anglinu lebo som asi v polovici iba :) Tak isto som ho kupovala v Tescu a stál okolo 2,50€?
Súčasťou môjho peračníku budú určite zvýrazňovače ktoré som kúpila dnes v Tescu.Všetky fungujú(naštastie).Ja som ten typ človeka ktorý ked píše do zošita nadpisy musia byť farebné a tak :) Tieto zvýrazňovače stáli okolo 1,50€
Tento obrázok neviem prečo mi nejde otočiť ale aspoň vidieť veci na ňom.Úplne dole sú tri ceruzky.Červená má tvdosť či ako sa to nazýva 1,sivá má 2 a zelená 3.Potom lepiaca páska,kružidlo,dve obyčajné perá a peračník.

-------------------------------
Ešte samozrejme mám aj kalkulačku,atlas,gumu a strúhatko ale to nebudem fotiť :)
-------------------------------

To je zatiaľ všetko.Ako ste na tom vy?Máte už ponakupované veci do školy?

6 komentárov:

  1. Ani nespomínaj :( Pekné vecičky :) Ja dokupujem veci (zošity, perá a pod.) až potom, aby som presne vedela :)

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Firmoo.com
    GIVEAWAY with Trickovy.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juj ja si nic specialne sice nekupujem ale do skoly sa mi nechce :(


    Inak ak ta zaujima ako vyzeraju v skutocnosti AVON ruze a lesky recenzia tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/avon-ruze-lesky-ake-su.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem za komentár a follow, tiež ťa sledujem :-) tie bodkovane zosity su krasne! Ja som bola vcera nakupit a som uplne spokojna, strasne sa z takych veci tesim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som bola nakupovať v stredu a aj tak som polovicu vecí zabudla, takže budem musieť ísť znova :D

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten batôžtek je nádherný!
    a všetko vlastne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť